tirsdag, juli 27

Sådan virker salgsbloggen,

Hej alle sammen,
Så er det hele ved at falde på plads.


Jeg har nu efter mange overvejelser besluttet mig for, at få solgt noget af mit dejlige tøj.


Hvis i ønsker at købe følgende vare, er der angivet en pris uden porto.
Først til mølle princippet gælder.
Hvis i er er interesseret i at købe, bør i skrive i jeres mail i kommentarfeltet.
Når i har skrevet jeres mail i kommentarfeltet, er varen reserveret til dig. 
Jeg vil derefter kontakte dig, for at få din fulde adresse hvor varen skal sendes til. Jeg oplyser så den fulde pris inklusiv porto.


Betalingen foregår over netbank.
Så snart betalingen er indgået på min netbank, sender jeg varen til dig.


Der vil være 8 dages fuld retur ret. 




Hi,

I have decided to sell some of my lovely clothing.

If you are interested in buying somethings, pleace write your mail in the comment box.

The price underneath the product is the price you have to pay plus postage.When your mail is in the comment box is the product reserved for you.I will then contact you to obtain your full address where to send the products. I will inform you about the total price including postage.
Payment takes place over the Internet bank.Once payment is received in my bank, I will send the product to you.
You have the right to return the products within 8 days.



/Isabella

1 kommentar:

  1. din hvide gestuz top til 150...miss_chica_20@hotmail.com

    SvarSlet